1.VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Odesláním  objednávky zákazník potvrzuje souhlas s kompletním zněním Obchodních  podmínek platných pro internetový obchod www.rajpejskaru.cz v okamžiku  provedení objednávky. Současně akceptuje ceny, které jsou platné v  okamžiku odeslání objednávky.

 

2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

V našem internetovém obchodě můžete objednávat v pohodlí domova a to 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

Veškeré objednávky přijaté přes internetové rozhraní (tj. nákupní  košík), elektronickou formou na e-mailovou adresu nebo přijaté telefonicky jsou považovány  za závazné, nejsou-li stornovány do 1 hodiny od učinění objednávky.
S každou dodávkou (případně při  osobním převzetí) je automaticky odeslán daňový doklad, který zároveň  slouží jako dodací a záruční list.

Podmínkou pro naplnění platnosti Vaší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím (elektronickým odesláním objednávky kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku", odesláním objednávky přes email, telefonicky apod.). V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
Prezentované akce platí do  vyprodání zásob, případně do uvedeného data.

 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin. Uvedená lhůta expedice zboží platí od následujícího pracovního dne od přijetí objednávky. Potvrzení přijetí objednávky Vám zašleme e-mailem, o odeslání zboží budete taktéž informováni e-mailem, který jste si uvedli ve Vaší registraci. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

 

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Zrušení objednávky ze strany prodejce

Prodejce si vyhrazuje právo zrušit celou objednávku nebo její část v těchto odůvodněných případech:

· zboží se již nevyrábí nebo nedodává

· výrazným způsobem se změnila cena

V  případě, že by taková situace skutečně nastala, se zavazujeme, že Vás  budeme neprodleně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem, a následně se s  Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení celé objednávky atd.).
Pokud jste již za objednané zboží  zálohově zaplatili ( on-line, převodem z účtu) a výsledná částka za  zbývající část objednávky bude nižší než částka celkem zaplacená, budou  peníze převedeny zpět na Váš účet do 5 pracovních dnů. V případě, že  částka za pozměněnou objednávku bude vyšší než částka zaplacená, bude  Vám takto vzniklý rozdíl dán k úhradě.

Částečné vyřízení objednávky

Pokud nastane  situace, kdy z vaší objednávky některá nebo některé z položek nebudou  skladem, zašleme vám alespoň tu nebo ty položky, které jsou okamžitě k  dispozici.
Při rozdělení objednávky budete hradit poštovné pouze jednou, tj. stejně jako by tomu bylo při vyřízení kompletní objednávky.

Stornování objednávky ze strany kupujícího

Kupující  může objednávku stornovat do 1 hodiny od objednání bez storno poplatku 200 Kč. Stornovat  objednávku lze buď prostřednictvím e-mailu či telefonicky. Pokud stornujete objednávku prostřednictvím e-mailu, vyčkejte na naše zpětné potvrzení storna na Váš e-mail. V opačném případě jsme storno neobdrželi a je nutné nás kontaktovat telefonicky!

 

5) DOPRAVA, POŠTOVNÉ, ZPŮSOB ÚHRADY

Více informací o dopravě a poštovném najdete v sekci "Doprava a poštovné"  

(Tyto informace jsou součástí našich obchodních podmínek)!

V případě osobního odběru, je nezbytně nutné vyčkat na informativní e-mail z naší strany o možnosti odběru v Brně - Nad Dědinou 44. Detailní informace způsobu dopravi či osobního odběru naleznete v sekci "Doprava a poštovné". Zboží Vám zašleme buďto na dobírku (zaplatíte přímo při převzetí zboží) nebo doporučujeme levnější variantu - úhrada předem na náš účet  u Airbank 1072018028/3030 jako Variabilní symbol uvádějte číslo Vaší objednávky, které se Vám zobrazí při dokončení objednávky a taktéž jej naleznete v emailu potvrzujícím přijetí Vaší objednávky nebo kdykoliv při přihlášení pod Vaším profilem do našeho eshopu a shlédnutí historie Vašich objednávek. Osobní odběr v Kuřimi - platba probíhá v hotovosti při převzetí zboží či úhradou předem na náš účet.

 

6) DODACÍ LHŮTA, EXPEDICE ZBOŽÍ

Dodací lhůta je obvykle uvedena u každé položky zvlášť (obvykle 2-20 pracovních dnů). V případě, že některé zboží nebude skladem a nebudeme moci splnit uvedenou dodací lhůtu, budeme Vás neprodleně kontaktovat o jejím prodloužení.

Veškeré objednané zboží Vám bude doručeno zároveň v jedné dodávce tzn. podle toho, kdy obdržíme od našeho dodavatele poslední položku z Vaší objednávky. Ve zvláštních situacích je možno domluvit se na výjimce. Pokud si tedy např. přejete rozdělit objednávku a jste ochotni zaplatit dvojí poštovné, napište nám tuto skutečnost prosím do komentáře objednávky.

Nezodpovídáme za případné zdržení v dodávce, které by bylo způsobeno jakoukoliv spediční službou. Zákazník si zodpovídá za ohlídání doručení své objednávky od České pošty od okamžiku odeslání oznámení "ODESLÁNO POŠTOU" emailem na Váš email, který jste si uvedli v registraci. Proto věnujte velkou pozornost také zadávání Vašeho emailu a telefonického kontaktu. Rádi Vám poskytneme Podací číslo balíku na požádání. 

 

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

 V případě potřeby Vám do 14 dnů, nepoužité a nepoškozené zboží v původním nepoškozeném obalu, vyměníme  za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přijato. Náklady spojené s vyměňováním zboží nese vždy v plné výši kupující.

K výměně nepřijmeme zboží jakkoliv znečištěné, neočištěné od srsti, chlupů apod.! Takové zboží bude zákazníkovi vráceno. V takovém případě hradí poštovné zákazník.

 

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné oprávněné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je nám kupující povinen neprodleně hlásit! 

Za vady vzniklé spediční službou v žádném případě neručíme! Zboží od nás odchází vždy v bezvadném stavu a zabalené dle požadavků České pošty! Doporučujeme Vám nepřebírat si poškozený balíček! V případě zjištění, že bylo zboží spediční službou poškozeno při přepravě si zákazník reklamaci řeší sám s přepravcem ihned po převzetí zboží, nejpozději však do druhého dne od převzetí zboží na jakékoliv pobočce České pošty. Zákazník předloží poště k reklamaci zboží včetně obalu, ve kterém bylo zboží zabaleno! Předáním balíčku z našich rukou do rukou České pošty přechází zodpovědnost za zásilku na Českou poštu! Z naší strany nedokážeme v případě takovéto reklamace nic udělat, Česká pošta nám to neumožňuje, nepožadujte to tedy po nás, prosím! Děkujeme za pochopení.

 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady!

Náklady na poštovné a balné hradí v případě reklamace zákazník.

 

K reklamaci nepřijmeme zboží jakkoliv znečištěné, neočištěné od srsti, chlupů apod.! Takové zboží bude zákazníkovi vráceno. V takovém případě hradí poštovné zákazník.

 

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku

c) nesprávným skladováním

 

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem, telefonicky či písemně

2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu (viz. níže)

3) do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu

4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží z naší strany. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Zjevné vady zboží oznamuje zákazník ihned, nejpozději pak do 3 dnů ode dne dodání zboží. Skryté vady zboží zákazník reklamuje do 14 dní ode dne dodání zboží. Vzhledem k charakteru krmiv, jež jsou zbožím podléhajícím zkáze se specifickými nároky na uskladnění, nebudou pozdější reklamace vyřizovány. Po uznání reklamace bude zákazníkovi zboží vyměněno nebo vrácena uhrazená kupní cena. Zboží musí být vráceno v původním obalu. Doba vyřízení reklamace záleží na druhu krmiva a druhu reklamované vady.

Výměna a vrácení zboží do 14-ti dnů bez uvedení důvodu: je možné stejným způsobem jako u reklamace. V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO) a pouze v případě, kdy zákazník není přítomen při převzetí zboží (tedy balíky, dobírky). V ostatních případech dle zákona tento nárok zaniká! Důrazně doporučujeme při osobních odběrech a přivezení zboží kurýrem si zboží zkontrolovat. K odstoupení od kupní smlouvy je nutný originál doklad o koupi. V případě, že jednáním zákazníka vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (zejména neúplný obsah, poškozený obsah atp.).

Zboží reklamované do 14-dnů bez udání důvodu přijmeme nepoškozené, kompletní, pokud možno v originálním obalu s případnou visačkou, včetně faktury s číslem objednávky zaslané doporučeně (za případnou ztrátu neručíme a reklamace zásilky řeší odesílatel zásilky, doporučujeme tedy zboží pojistit). Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

UPOZORNĚNÍ: Objednávka je závazná dle Občanského zákoníku § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb. V případě nevyzvednutí zásilky ze strany zákazníka zaslané na dobírku , bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží + manipulační poplatek ve výši 200,- Kč.  Manipulační poplatek bude požadován také v případě, kdy si zákazník osobně nepřevezme zboží u nás nebo stornuje  objednávku po uplynulé lhůtě možnosti stornování objednávky. Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami www.rajpejskaru.cz  a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré výše uvedené nesplacené pohledávky, budou postoupeny právnímu oddělení!

 

Internetový obchod pro pejskaře www.rajpejskaru.cz

IČ: 01134019 

Hrázka 32, 621 00 Brno - Medlánky

Tel.: +420733791451, Email: info@rajpejskaru.cz

 

NEVLASTNÍME KAMENNOU PRODEJNU!

Nejsme plátci DPH! Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

Chyby a omyly v textu a ve vyobrazení jsou vyhrazeny. Prosíme, vemte na zřetel, že ne vždy jsme schopni dodržet uvedené dodací lhůty v důsledku zdržení na straně dodavatelů z různých důvodů. Tímto se omlouváme za případné komplikace a prosíme o Vaše pochopení v případě vyjímečného nedodržení dodací lhůty. V případě takové situace Vás neprodleně informujeme o posunutí termínu dodání. V žádném případě nezodpovídáme za případné zdržení v dodávce, které by bylo způsobeno jakoukoliv spediční službou.

Děkujeme za pochopení.

Váš Ráj pejskařů.

Zákony a předpisy: - zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání - zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

Veškerá osobní data a kontaktní údaje uvedené při objednávce zboží jsou určeny pouze pro účely internetového obchodu www.rajpejskaru.cz, který s nimi nakládá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů."